مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری 50 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه رضایت مشتری
مبانی نظری رضایت مشتری
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
پیشینه داخلی رضایت مشتری
پیشینه خارجی رضایت مشتری
پیشینه پژوهش رضایت مشتری
پیشینه نظری رضایت مشتری
ادبیات نظری رضایت مشتری
چارچوب نظری رضایت مشتری

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت با عنوان مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری می باشد. امروزه شاهد تجارب متفاوتی از راه خدمات در زندگی روزمره هستیم. از شاخص های سنجش میزان برتری سازمان ها نسبت به هم، کارکنان شاغل در آن سازمان ها است که میزان وفاداری و تعهد آن ها باعث می شود وظایف محوله را با کیفیت بالاتری به انجام رسانند. این امر موجب افزایش عملکرد، بهره وری و اثربخشی سازمان می شود. برعکس،افراد بی تفاوت یا بی مسئولیت در برابر اعمال محوله سازمان این رفتار را به همکاران منتقل می کنند و باعث کاهش عملکرد افراد و تنزل سازمان از نظر کمی و کیفی می شوند. 

 

 

 

در دهه 1990 رضایت مشتریان، تاثیر قابل توجهی بر تفکر مدیریتی داشت. در حقیقت تشخیص درک، رویارویی و پیش بینی نیازهای مشتری منابع مهم بقاومزیت رقابتی برای یک شرکتی هستند که اثر قاطع بر مجموعه اولویتها و فعالیتهای شرکت دارد. در دنیای امروز صنایع خدماتی بخش عمده ای از بازارها را در بسیاری از كشورهای جهان به خود اختصاص داده اند. بنابراین گسترش روز افزون تعداد مشاغل خدماتی در كنار افزایش میزان اهمیت این گونه صنایع در تولید ناخالص ملی كشورهای مختلف، موضوع عرضه خدماتی بی عیب و نقص و با كیفیت برتر را به مسأله ای در خور توجه فراوان كرده نموده است(شاهین و ابوالحسنی به نقل از شفیعی،2006). 

 

 

 

تا چند سال اخیر صنعت بیمه كشورمان تحت سلطه كامل بخش دولتی بوده است وشركت های بیمه در محیط غیررقابتی و با ثبات فعالیت می كردند و لزومی برای توجه به كیفیت خدمات نمی دیدند اما در سال های اخیر ظهور شرك تهای بیمه خصوصی فضای صنعت بیمه را دگرگون كرده است و رقابت در این بخش به شدت افزایش یافته است. هم چنین درصد افرادی كه در بخش خدمات مشغول به فعالیت هستند نسبت به سایر بخشها در حال افزایش است. كیفیت خدمات در این بخش ها به خصوص در صنعت بیمه به میزان زیادی به عملكرد كاركنان بستگی دارد. بنابراین سازمان های خدماتی و به طور اخص صنعت بیمه متوجه این موضوع شده اند كه به منظور حفظ مشتریان خود و كسب مزیت رقابتی، یكی از موضوعات مهم و كلیدی كه بایدهمواره مد نظر قرار دهند، بهبود كیفیت خدمات خود است(کندامپیولی و منگیوس ،2004،ص178).

 

 

 

2-1) رضایت مشتری        
بازار اقتصاد جهانی، هیچ‌گاه به این اندازه رقابتی نبوده است. در سراسر دنیا، سازمان‌ها و بنگاه‌های تجاری تلاش می‌كنند تا از طریق نیل به مزایای منحصر به فرد، نسبت به سایر رقبا به موقعیتی ممتاز دست یابند. از سوی دیگر، اغلب مشتریان هنگام خرید كالا و خدمات مورد نیاز، از امكان گزینه‌های متعددی برخوردار هستند. به همین دلیل آنان ورای مشخصات ظاهری و ویژگی‌های فیزیكی یك محصول سایر شاخص‌های كیفی را مدنظر قرار می‌دهند(غفاری آشتیانی، 1387،ص42).
مشتریان در جستجوی سرنخ‌هایی هستند كه آنان را برای شناسایی بهترین تأمین  كننده یاری نماید. در این راستا آنان علاوه بر بررسی عملكرد داخلی، هرگونه مدرك و شواهد خارجی كه نشانه برقراری اصل تمركز بر كیفیت در سازمان عرضه كننده می‌باشد را مورد توجه قرار می‌دهند. اندازه گیری رضایت مشتری از جمله اقدامات داخلی محسوب می شود كه نمود جهت‌گیری سازمان به سمت كیفیت می‌باشد(كاوسی و سقایی، 1384،23).

 

 

برای موفقیت در بازار پیچیده و رقابتی امروز، محققان معتقدند كه رضایت مشتری یك عامل كلیدی و مهم است(اندیوبیسی و واه ،2005،ص65). رضایت مشتری از ارزش قابل ملاحظه‌ای برخوردار است، چرا كه از داده های مرتبط با مصرف اقتباس شده(در مقابل تولید) و همچنین به عنوان یك شاخص راهنما برای سودآوری آینده مطرح است. رضایت مشتری راهنمایی برای دستیابی به وفاداری بیشتر مشتری است. رضایت مشتری از طریق ارتقاء وفاداری، درآمدهای آتی را تضمین كرده، هزینه‌های معاملات آینده را كاهش داده، موجب كاهش كشش قیمتی شده و از كاسته شدن مشتریان سازمان به هنگام بروز لغزش‌های احتمالی در كیفیت جلوگیری می‌كند. همچنین توصیه های دهان به دهان حاصل از مشتریان راضی، هزینه‌های جذب مشتریان جدید را كاسته و شهرت سازمان را ارتقاء می‌بخشد. در نقطه مقابل، نارضایتی مشتریان اثراتی معكوس بر جای می‌گذارد. بنابراین می‌توان مشتریان راضی را یك دارایی ارزشمند برای سازمان به شمار آورد(اندرسون و فومل ،2000،ص871).

 

 

طی ده سال اخیر انواع مختلف سازمان‌ها، چه بزرگ و چه كوچك، پی به اهمیت رضایت مشتری برده و دریافته‌اند كه ارتباط شدیدی بین رضایت مشتری، حفظ مشتری و سودآوری سازمان وجود دارد. برای بسیاری از سازمان‌های فعال در بخش عمومی، رضایت مشتری خود معیاری برای موفقیت است. بنابراین رضایت مشتری به هدف عملیاتی بسیاری از سازمان‌ها تبدیل شده است(هیل، 1385،ص24).

 

 

 

 

سازمان‌های متعالی، پاسخ‌گوی نیازها و انتظارات مشتریان خود می‌باشند. این قبیل سازمان‌ها فعالیت‌های رقبای خود را تحت نظر قرار می‌دهند و مزایای رقابتی آنها را شناسایی می‌نمایند. سازمان‌های مذكور، به طور مؤثری به پیش بینی نیازها و انتظارات آتی مشتریان خود می‌پردازند تا این نیازها و انتظارات را برآورده سازند و در صورت امكان از آنها پیشی گیرند. این سازمان‌ها، در برابر نقاط ضعف خود به سرعت و به گونه‌ای اثربخش واكنش نشان می‌دهند. آنها روابطی متعالی را با تمام مشتریان خود ایجاد و حفظ می‌كنند. اگر سازمان‌ها را در مسیر تعالی در سه گروه سازمان‌های در آغاز راه تعالی، سازمان‌های در میانه راه تعالی و سازمان‌های بالغ و متعالی تقسیم بندی كنیم، می‌توان گفت كه سازمان‌های در آغاز راه، میزان رضایت مشتریان خود را ارزیابی كرده‌اند، سازمان‌های در میانه راه، موفق شده‌اند ارتباط بین اهداف میان مدت و كوتاه مدت خود را با نیازها و انتظارات مشتری برقرار نمایند و سازمان‌های بالغ، محرك‌های كسب و كار برای جلب رضایت مشتریان و موارد مرتبط با وفاداری مشتریان را درك و اندازه گیری نموده‌اند و بر مبنای آن عمل می‌كنند(غفاری آشتیانی، 1387،ص36).

 

 

 

تغییرات سریع و محیط رقابتی فزاینده كنونی، بانک‌ها را وادار ساخته تا دیدگاه خود را به سوی رضایت مشتری معطوف سازند، چرا كه با افزایش رضایت مندی مشتری، پیامدهای رفتاری از قبیل تعهد، قصد ماندن و وفاداری مشتری، خلق پیوندهای متقابل و سودمند میان ارائه دهندگان و كاربران خدمت، توان پذیرش نقص ها و لغزش‌های احتمالی خدمت و همچنین توصیه های دهان به دهان مثبت مشتریان را در پی خواهد داشت(آراسلی و همکاران ،2005،52).

 

 

 

از این فرضیه كه رضایت مشتری یك متغیر مهم ارزیابی و كنترل مدیریت بازاریابی بانك است، حمایت گسترده ای به عمل آمده است(موتینهو و اسمیت ،2000،127). بانكداری از جمله صنایعی است كه در آن رضایت مشتری توجه بسیاری از محققان را به خود جلب كرده است. رضایت مشتری به قدری اهمیت یافته كه برخی بانک‌ها از آن به عنوان یك عنصر اساسی در استراتژی بازاریابی خود یاد كرده‌اند(غفاری آشتیانی، 1387،41).

 

 

 

حفظ و نگهداری مشتری موضوع مورد علاقه بسیاری از بانک‌ها است. به عنوان مثال، بانك للویدز در انگلیس، طی تحقیقاتی درصدد برآمد تا فرآیندی كه منجر به رضایت مندی مشتری شده و عوامل تعیین كننده نارضایتی مشتریان را شناسایی كند. یافته‌های این تحقیق به بانك كمك كرد تا فرآیند جدید نگهداری مشتریان را طراحی و به مرحله اجرا درآورد. به مانند بانك للویدز، بانك میدل بری  در آمریکا یك برنامه كیفیت خدمات مبتنی بر حفظ و نگهداری مشتریان از طریق كیفیت خدمات را توسعه بخشید. به گونه مشابه‌ای بانك رویال  در اسكاتلند از رضایت مندی مشتری در طراحی چشم انداز آینده بانك استفاده كرد. این بانك علاقه مندی خود به رفتارهای سودآور مشتری كه در اصطلاح سه‌آر  نامید را ابراز كرد. این رفتارها عبارت بودند از : (متاوا و المساوی ،1998،300).

1. ماندگاری در بانك
2. معرفی بانك به دوستان
3. خرید دوباره(مجدد) از بانك.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری
فهرست مطالب
2-1) رضایت مشتری 5
2-1-1) تعاریف رضایت مشتری 8
2-1-2) رضایت كاركردی و رضایت روانی 13
2-1-3) مزایای رضایت مشتری 14
2-1-4) ارتباط رضایت و وفاداری مشتری 16
2-2)اهمیت رضایت مشتری 20
2-3) اندازه گیری رضایت مشتری 21
2-4) روش های اندازه گیری رضایت مشتری 26
2-4-1) شاخص های رضایت مشتری در سطح بین المللی 27
2-4-1-1) مدل شاخص رضایت مشتری در آمریکا 27
2-4-1-2)مدل شاخص رضایت مشتری در اروپا 29
2-4-1-3)شاخص ملی رضایت مشتری سوئیس 30
2-4-1-4)مدل شاخص ملی رضایت مشتری در مالزی 32
2-4-1-5)مدل شاخص رضایت مشتری در هنگ کنگ 33
2-5) هداف و مزایای تدوین شاخص رضایت مشتری 34
پیشینه تحقیق رضایت مشتری
منابع

 

  • صورخیال در ادبیات فارسی با تاکید بر شاهنامه‌ فردوسی

    صورخیال در ادبیات فارسی با تاکید بر شاهنامه‌ فردوسی شاهنامه‌ فردوسی صورخیال در شاهنامه‌ فردوسی جلوه رنگها در شاهنامه مجاز در شاهنامه تشبیه در شاهنامه استعاره در شاهنامه صورخیال در ادبیات فارسی با تاکید بر شاهنامه‌ فردوسی دانلود پایان نامه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات نظری سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی ادبیات و مبانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین مبانی نظری زنجیره تامین دانلود مبانی نظری زنجیره تامین دانلود پیشینه تحقیق زنجیره تامین پیشینه تحقیق زنجیره تامین ادبیات نظری زنجیره تامین فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • چالشها و موانع خصوصی سازی

    چالشها و موانع خصوصی سازی بوروکراسی رشد اقتصادی خصوصی سازی دانلود مقاله چالش های خصوصی سازی دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات مدیریت دانلود مقاله موانع خصوصی سازی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته مدیریت چالشها و موانع خصوصی…

  • بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)

    بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING) بازاریابی کسب و کار بازاریابی پارتیزانی تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی دانلود مقاله مدیریت با عنوان بازاریابی پارتیزانی تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی مراحل اجرای بازاریابی پارتیزانی رفتن به سایت اصلی بازاریابی پارتیزانی (GUERRILLA MARKETING)   چکیده امروزه…

  • تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی

    تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی کلمات کلیدی : تحقیق بررسی روشهای بهینه سازی بررسی روشهای بهینه سازی روشهای بهینه سازی بهینه‌سازی یک‌هدفه مفاهیم بنیادی در بهینه‌سازی چند‌هدفه‌ جستجو و تصمیم‌گیری مروری بر روش‌های مرسوم در بهینه‌سازی چند‌هدفه روش مجموع وزندار…

  • چالشهای جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت در قضیه هسته ای

    چالشهای جمهوری اسلامی ایران و شورای امنیت در قضیه هسته ای شورای امنیت انرزی هسته ای سیاست خارجی دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی چالشهای ایران و شورای امنیت در قضیه هسته ای دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد علوم سیاسی…

  • موارد پیدایش حق حبس و شروط آن از دیدگاه حقوقی و فقهی

    موارد پیدایش حق حبس و شروط آن از دیدگاه حقوقی و فقهی موجدات و محدوده ی حق حبس شروط حق حبس از دیدگاه فقهی شروط حق حبس از دیدگاه حقوقی موارد پیدایش حق حبس از دیدگاه فقهی موارد پیدایش حق…

  • سرقت تعزیری در حقوق کیفری

    سرقت تعزیری در حقوق کیفری پایان نامه سرقت دانلود پایان نامه سرقت سرقت تعزیری واکنش کیفری ناظر به سرقت تعزیری سرقت تعزیری در حقوق کیفری رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته حقوق سرقت تعزیری در حقوق کیفری      …

  • بررسی عوامل موثر بر خشونت علیه زنان و راههای پیشگیری از آن

    بررسی عوامل موثر بر خشونت علیه زنان و راههای پیشگیری از آن کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان…

  • علل و پیامدهای بدحجابی و تاثیر پلیس در کنترل آن

    علل و پیامدهای بدحجابی و تاثیر پلیس در کنترل آن کنترل پدیده بد حجابی پایان نامه کنترل بد حجابی نقش مدیریت انتظامی در کنترل پدیده بد حجابی نقش مدیریت انتظامی بر کنترل پدیده بد حجابی پیشینه حجاب در ایران حجاب…

  • پاورپوینت انحرافات اجتماعی و دیدگاه جامعه شناس تفهمی

    پاورپوینت انحرافات اجتماعی و دیدگاه جامعه شناس تفهمی کلمات کلیدی : انحرافات اجتماعی و دیدگاه جامعه شناس تفهمی پاورپوینت دیدگاه جامعه شناس تفهمی دیدگاه جامعه شناس تفهمی تحقیق دیدگاه جامعه شناس تفهمی بررسی دیدگاه جامعه شناس تفهمی جامعه شناس تفهمی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی بازار

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری نقدشوندگی بازار کلمات کلیدی : مبانی نظری نقدشوندگی پیشینه تحقیق نقدشوندگی مبانی نظری نقدشوندگی بازار پیشینه تحقیق نقدشوندگی بازار پیشینه داخلی نقدشوندگی بازار پیشینه خارجی نقدشوندگی بازار پیشینه پژوهش نقدشوندگی بازار پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اخلاق 65 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری اخلاق ادبیات نظری اخلاق چارچوب نظری اخلاق فصل دوم پایان نامه اخلاق دانلود مبانی نظری اخلاق پیشینه تحقیق اخلاق پیشینه داخلی اخلاق پیشینه خارجی اخلاق پیشینه پژوهش…

  • پروپوزال ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی و سنجش کارایی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی…

  • پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد)

    پاورپوینت ماهیت تئوری حسابداری و تحقیقات بازار سرمایه ( فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تألیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد) دانلود پاورپوینت فصل اول و دوم کتاب تئوری حسابداری تالیف دکتر نیکومرام و دکتر بنی مهد با…

  • بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS

    بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS منابع تغذیه سوئیچینگ منبع تغذیه الکترونیکی بررسی منابع تغذیه با تاکید و تحلیل بر SMPS دانلود پایان نامه منبع تغذیه دانلود پایان نامه منابع تغذیه سوئیچینگ دانلود پایان نامه برق دانلود…

  • پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک

    پرسشنامه بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک پرسشنامه وفاداری پرسشنامه عوامل مؤثر بر وفاداری پرسشنامه استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک پرسشنامه وفاداری در استفاده مجدد مشتریان از همراه بانک رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب فراگیر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال اضطراب فراگیر کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب فراگیر مبانی نظری اختلال اضطراب فراگیر پیشینه تحقیق اختلال اضطراب فراگیر پیشینه داخلی اختلال اضطراب فراگیر پیشینه خارجی اختلال اضطراب فراگیر پیشینه پژوهش…

  • پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری

    پیشینه و نمونه های جهانی آیین نامه های اخلاقی و لزوم تدوین اصول اخلاق حرفه‏ ای روزنامه نگاری اخلاق رسانه ای اصول اخلاق حرفه‏ای آیین نامه های اخلاقی دانلود پایان نامه علوم ارتباطات اجتماعی دانلود پایان نامه رشته علوم ارتباطات…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دانلود مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر ادبیات نظری مدیریت کیفیت فراگیر فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت فراگیر مبانی نظری و پیشینه…

  • آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار

    آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار کلمات کلیدی : آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار رفتن به سایت اصلی آموزش نرم افزار Hspice - مناسب سمینار 54 صفحه pdf در قالب پاورپوینت + دو فایل کوتاه طریقه نسب…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع انگیزش

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع انگیزش کلمات کلیدی : پاورپوینت پاورپوینت فصل چهارم کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند با موضوع انگیزش پاورپوینت انگیزش فصل چهارم کتاب مدیریت رفتار سازمانی…

  • امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی

    امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی بودجه ریزی عملیاتی اجرای بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه امکان سنجی طراحی بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی استقرار بودجه ریزی عملیاتی امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی در…

  • دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 ویرایش دوم 

    دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 ویرایش دوم  کلمات کلیدی : پرسشنامه کیفیت زندگی پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 دانلود پرسشنامه کیفیت زندگی sf 36 تفسیر پرسشنامه کیفیت زندگی sf-36 روایی و پایایی پرسشنامه کیفیت زندگی sf 36 نحوه نمره گذاری پرسشنامه…

  • پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز

    پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز پاورپوینت کیفیت زندگی کاری در دنیای امروز تعریف کيفيت زندگي کاري شاخص های کیفیت زندگی کاری سازمان وکیفیت زندگی کاری شاخص های هشت گانه کیفیت زندگی کاری ابعاد کيفيت زندگي کاري فلسفه وجودی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری 109 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری 109 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری پیشینه داخلی مدیریت ریسک اعتباری پیشینه خارجی مدیریت ریسک اعتباری…

  • بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها)

    بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) قاچاق بازرسی گمرک وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه بررسی وضعیت قاچاق کالا در ایران و ترکیه (از نظر قوانین و عملکرد دستگاه‌ها) سیستم همکاری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی کارکنان 48 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه…

  • بررسی روشهای بهبود كیفیت فشرده كننده JPEG برای انتقال تصویر در کانال نویزی

    بررسی روشهای بهبود كیفیت فشرده كننده JPEG برای انتقال تصویر در کانال نویزی بررسی روشهای بهبود كیفیت فشرده كننده انتقال تصویر در كانال نویزی برق برق کنترل برق قدرت الکترونیک رفتن به سایت اصلی